top of page

איך בוחרים יועץ עסקי?

איך בוחרים יועץ עסקי?

בית >> מידע מקצועי >> איך בוחרים יועץ עסקי?

כמות האתגרים העומדת בפני בעלי העסקים בישראל, גבוהה במיוחד. לאור זאת, רבים מהם פונים לקבלת שירות מקצועי לשיפור התוצאות העסקיות. אז איך לבחור יועץ עסקי? מהם הנקודות שחשוב לשים אליהם לב בעת בחירת יועץ לעסק?
 

תוכן עניינים:

פיתוח העסק עם האדם הנכון

פיתוח העסק עם האדם הנכון

בעלי עסקים בכל התחומים חשופים לאתגרים רבים מספור. רבים מהם מתנהלים במאבק קשוח ומתמיד. לחלקם, מלחמת ההישרדות היום-יומית אינה מותירה זמן רב למימוש היעדים שהציבו בתחילת הדרך. הנבונים מהם, מצליחים לעשות את העצירה המבורכת הנדרשת להערכה מחדש ומסתייעים בייעוץ שמעניק להם כלים לפיתוח העתידי של העסק. כיצד תדעו שאתם חוברים ליועץ הנכון? הכנתי מספר נקודות שיסייעו לכם לדעת איך בוחרים יועץ עסקי שיענה לצרכים של העסק שלכם.

ניסיון רלוונטי ליעדים העסקיים

ניסיון רלוונטי ליעדים העסקיים

כל יועץ מביא עמו חוזקות ותחומי מומחיות הייחודיים לו. חשוב לוודא כי היועץ שמשתף איתכם פעולה התמודד בעבר עם אתגרים דומים לאלו שהעסק שלכם מתמודד עמו. לא כדאי להסתפק אך ורק בעדויות ממקור ראשון, אלא לבקש לראות נתונים ולבחון את רקורד ההצלחות שלו באמצעות מידע כמותי.

יועץ זה טוב. יועץ מוסמך זה טוב יותר!

יועץ עז טוב. יועץ מוסמך זה טוב יותר!

שוק הייעוץ העסקי פרוץ לחלוטין. לכן, חשוב שתוודאו שעומד מולכם אדם שעבר הכשרה ייעודית במוסד אמין ומכובד. אין זה אומר בהכרח שרק יועץ עם תואר אקדמי יוכל להעניק לכם ערך מוסף. ישנן הכשרות מקצועיות בסטנדרטים מאוד גבוהים גם מחוץ למסגרות אוניברסיטאיות. עם זאת, חשוב לוודא כי מדובר בהכשרה אמינה.

מיומנויות תקשורת אפקטיביות

מיומנויות תקשורת אפקטיביות

קשה לעסוק בשאלה איך בוחרים יועץ עסקי מבלי להתעכב על ההיבט הזה. תקשורת אפקטיבית היא קריטית לייעוץ מוצלח. על היועץ להיות מסוגל לבטא בבירור את רעיונותיו, להקשיב לחששות שלכם ולספק משוב בונה בכל שלב לאורך הדרך. שיח מרצה מדי, או סגנון קשוח ומחנך לרוב אינם מאפשרים לקדם שינוי. יש לוודא כי סגנון התקשורת של היועץ מתאים לכם ומקדם את ההתפתחות של העסק.

מהו מודל התמחור המוצע?

מהו מודל התמחור המוצע?

בעוד שיועצים מסוימים יגבו לפי פגישה או לפי שעה, אחרים יציעו מודל ריטיינר. לכל אחד מהמודלים הללו יתרונות ואתגרים משלו. חשוב לבחון מקרוב את ההצעה של היועץ ולהעריך האם זהו מודל שמתאים לצרכים הפיננסיים של העסק. כמו כן, כדאי לוודא באופן שאינו משתמע לשתי פנים מה כלול במחיר ועל אילו שירותים עשויות לחול עלויות נוספות.

לסיכום, איך לבחור נכון?

לסיכום, איך לבחור נכון?

נעבור על הנקודות שציינתי:

  • ניסיון רלוונטי ליעדים העסקיים של העסק שלכם.

  • השכלה, ידע והסמכות. אמנם בכל אלו אין בכדי להבטיח הצלחה מוחלטת, אך הם בהחלט מגבירים את הסיכויים לכך.

  • מיומנויות תקשורת אפקטיביות. אחד הפקטורים המהותיים בשירות הייעוץ העסקי. חלופת המסרים והבנתם באופן יעיל משני הצדדים, בהכרח תוביל לשינוי המיוחל בעסק.

  • עלויות השירות.

 

ככל שתבחנו באופן מקיף את כלל ההיבטים הללו, תוכלו לבחור יועץ שיענה לדרישות שלכם במדויק ושיאפשר לכם להפיק את המרב מכל הזדמנות לצמיחה.

טל חן - יועץ עסקי לחברות, ארגונים ועסקים

השירות שלי

ההבנה שהעסק שלך סטה מהמסלול שתכננת עבורו, היא כואבת. קבלת ההחלטה להסתייע בייעוץ מקצועי לשיפור התוצאות בעסק, אינה קלה, אך ברוב המקרים היא נדרשת להחזרת העסק למסלול המיועד. כאמור, תהליך הבחירה ביועץ המתאים ביותר עבורך ועבור העסק שלך, מורכב ממספר נתונים שמומלץ לבחון אותם.

 

השירות שאני מציע ללקוחותיי הוא שירות מקיף וכולל. החל מהכנת תוכנית עסקית, עבור בפיתוח עסקי, אימון וליווי עסקי עם יעדים מוגדרים, הדרכות מכירות, סיוע בגיוס מימון ועוד. אני מזמין אותך לתאם איתי פגישת היכרות ללא התחייבות.

עבורי, הדבר החשוב ביותר הוא הצלחת העסק שלך.

יצירת קשר

יש לכם שאלה? מעוניינים לתאם פגישת ייעוץ? אני כאן עבורכם! ניתן ליצור איתי קשר בטלפון או באמצעות הטופס:

יצירת קשר
bottom of page