top of page

ייעוץ עסקי לפתיחת עסק

ייעוץ עסקי לפתיחת עסק

בית >> ייעוץ עסקי >> ייעוץ עסקי לפתיחת עסק

יש לכם חלום להקים עסק עצמאי? מאחל לכם המון בהצלחה! רגע לפני שאתם קופצים לרשויות לפתוח עוסק או חברה, האם הכנתם את הקרקע כמו שצריך?
 

הקמת עסק דורשת "קצת" יותר מרעיון מושלם. הסטטיסטיקה מבהירה זאת באופן חד וברור: כ-90% מהעסקים לא ישרדו את השנה הראשונה. ייעוץ מקצועי לפני פתיחת העסק עשוי להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון.
 

תוכן עניינים:

כל יוזמה מתחילה ברעיון

כל יוזמה מתחילה ברעיון

יוזמות גדולות באמת, מתחילות ברעיון מושלם. העיקרון הזה נעשה קריטי כשזה מגיע להקמת עסק חדש. יזמים ובעלי עסקים נבונים מודעים לכך שכדי להבטיח את יציבות והצלחות היוזמה שלהם, נדרשת הכרת השוק באופן מדוקדק. ישנם היבטים מגוונים שיש לקחת בחשבון בעת פתיחת עסק. הידע הנדרש כדי לקבל החלטות מושכלות לקראת ובעת פתיחת העסק הוא רחב מאוד. ייעוץ מקצועי יכול להעניק ערך מוסף אדיר ולסייע לכם לתכנן את ההקמה ביעילות. אלו כמה היבטים שחשוב לוודא שיעמדו לרשותכם בבחירת יועץ עסקי שיסייע לכם להעמיד עסק למופת על הרגליים.

מחקר שוק וסקר היתכנות

מחקר שוק וסקר היתכנות

הבנת השוק מהווה תנאי הכרחי להקמת עסק יציב ורווחי. היועץ המלווה יערוך מחקר שוק מקיף שיאפשר לכם לזהות לקוחות פוטנציאליים, להעריך את הביקוש ולנתח את המתחרים. נתונים אלו לא רק יאפשרו לתכנן אסטרטגיית הקמה חכמה, אלא להעריך את עצם היתכנות העסק וכדאיותו הפיננסית. 

בניית תוכנית עסקית

בניית תוכנית עסקית

תוכנית עסקית בנויה היטב היא מפת הדרכים להצלחת העסק שלכם. היועץ העסקי יסייע לפתח תוכנית מעמיקה שתפרוט את החזון הראשוני ליעדים ברורים, ישימים ותחומים בזמן. היעדים יותוו במקביל לבניית מודל עסקי מדויק ואסטרטגיות שיווק כדי להבטיח שכל צעד במסע יהיה ישים הן ברמה הפיננסית והן ברמה התפעולית. 

עוסק מורשה או חברה בע"מ?

עוסק מורשה או חברה בע"מ?

בין אם תבחרו להקים שותפות, חברה בע"מ או עוסק מורשה, לכל אחת מהבחירות השלכות שונות הן ברמת המיסוי והן ברמת האחריות המשפטית. ייעוץ נכון יאפשר לקבל החלטה מושכלת הצופה פני עתיד גם בהיבט זה. 

תכנון פיננסי ומימון

תכנון פיננסי ומימון

יועץ המתמחה בהקמת עסק יסייע לפתח תחזיות פיננסיות, לבנות תזרים מזומנים ותקציבים מדויקים ולזהות מקורות מימון פוטנציאליים. כך, ע"י הכנת תוכנית פיננסית מושכלת, תוכלו לפנות ביעילות למשקיעים ולבנות בסיס יציב לכל יוזמה עסקית קיימת ועתידית. 

תוכניות שיווק ומיתוג

תוכניות שיווק ומיתוג

אז מי אתם? במה המותג שלכם עדיף על פני המתחרים? מהם היתרונות של המוצר/שירות שלכם על פני המוצרים או השירותים של המתחרים שלכם? במה אתם נבדלים מהם? במחיר? בשירות? בזמינות? החל מבניית זהות מותג מובחנת ועד לאפיון קהלי היעד ובניית תוכנית שיווק, ייעוץ נכון יאפשר לכם להתבלט בסקטור בו אתם פועלים וליצור מותג מובחן ואטרקטיבי. 

השירות שלי

השירות שלי

כפי שניתן לראות, ישנם היבטים רבים עליהם יש לתת את הדעת לקראת הקמת עסק. הייעוץ הנכון יאפשר לך לסלול נתיב יציב אל הצמיחה שלך. השירות שאני מציע לך לקראת פתיחת העסק, הוא פתרון מקיף וכולל. החל משלב מחקר השוק ובדיקת היתכנות, עבור בבניית תוכנית עסקית מפורטת, סיוע באיתור וגיוס הון חיצוני, יצירת תוכנית שיווקית וליווי עסקי עד להגעה ליעדי המטרה. אם גם לך יש חלום להקים עסק מצליח, זה הזמן לתאם פגישת היכרות ללא עלות.

יצירת קשר

יש לכם שאלה? מעוניינים לתאם פגישת ייעוץ? אני כאן עבורכם! ניתן ליצור איתי קשר בטלפון או באמצעות הטופס:

יצירת קשר
bottom of page